Happy eiland 2

10 augustus 2018 - Hvide Sande, Denemarken

Wat een storm vannacht. De camper stond te schudden en Tyson werd er misselijk van😎 echter kneep ik hem behoorlijk en heb weinig geslapen. Vannacht de fietshoes maar verwijderd en kwam de buurman tegen. We moesten ons aan de camper vasthouden, zo waaide het. Ik wilde vanmorgen wegrijden maar werd tegen gehouden door de buurvrouw. Zij en haar man vonden het niet veilig dat ik ging rijden. Natuurlijk dacht ik daar anders over en na vijfminuten toch maar weer terug gegaan. “Watje” hoorde ik Feiko zeggen. Dan maar naar het dorp kan ik gelijk DK scoren om te douchen. Lekkere vis gehaald, makreel, garnalen en viskoekje. ( deze laatste gedeeld met Tyson) Deens brood wat lekker zwaar en nattig is voor de lunch. Rond twee uur werdt het beter en samen met Tyson langs het strand gelopen. Wat is dat toch heerlijk als je verdrietig bent. Kwallen gezien, surfers en nog wat andere in de lucht hangende dingen. Lekker ballen gooien met Tyson en de zee in met hoge golven. Geweldig vind hij het. Feiko❤️you, in het zand geschreven en de zee nam dat meteen mee binnen een paar seconden, dat was even een heel apart moment. Weer terug bij de camper ging Tyson gelijk slapen want hij was bekaf. Dus dacht kan ik lekker douchen...... nou lekker..... ik had 1 DK, 20 DK en wat moest erin......10 DK die ik nou net niet had😩 dus koud gedoucht brrrrr niet goed voor mijn lijf merk ik. Onder de deken gekropen en wat gelezen bij Tyson op bed. Mijn ogen vielen dicht maar wilde niet slapen anders wordt de nacht zo lang. Veel naar buiten gekeken naar al die fanatieke surfers. Prachtig volk met hun volgepropte busjes en oude campertjes. De mijne is er heilig bij en men vraagt zich vast af waar ik de surfplank hebt verstopt😎 Na het eten (Timo zijn pasta, ingevroren meegenomen) samen met Tyson weer naar het strand gegaan. Balletje gegooid, foto’s gemaakt en heerlijk in de duinen gezeten en gescheten🐕😎 Nu 22.10 en bijna bedtijd Dikke 💋en 🐾 van ons.

1. Julia:
    13 augustus 2018
    Leuk om je zo te volgen Clarence! Maar wat eng met die storm en dan zo helemaal alleen😔 Fijn dat je op deze manier je verdriet een beetje kunt verwerken. Ik vind het heel moedig van je hoor! Je ontmoet wel leuke mensen onderweg. Het is een echt avontuur hoor, ik hou d’r van. Elke dag is weer anders en je weet nooit wat de dag je nog zal brengen, spannend! Geniet ervan zou ik zeggen en gooi alles er maar uit, dat lucht op! Feiko zou zeker heel trots op je zijn geweest maar weet zeker dat hij vanaf boven meekijkt en hij toch altijd bij je zal zijn in geestelijke zin! En fijn dat je in gedachten met hem praat, zo loodst hij jou er wel doorheen! Ik wens je nog een hele mooie reis toe! Rij voorzichtig! Knufs van mij😘💋
  2. Herman:
    13 augustus 2018
    Wat een leuke dame die Julia
    Dat ze zo leuk en inspirerend is voor jou ,das goed voor de rest van je trip