Weer op naar ikke mijzelf, en andere.

26 augustus 2018 - Fredericia, Denemarken

Een nieuwe dag!

Wicky komt me halen voor ontbijt als het haar uitkomt.

Heb al dagen geen boodschappen gedaan want dat vond ze niet nodig en ik voel me daar niet fijn bij. We ontbijten met makreel en mayonaise en haring in kerriesauce. Lekker hoor! Dat ga ik mee nemen naar huis als ik straks boodschappen ga doen😍

Heerlijk, ik kijk er naar uit om weer alleen te zijn en voel me mega schuldig daardoor maar ze vreet mijn energie op en kan het gewoon niet meer. I feel sorry for her.

We nemen afscheid met een knuf en een kus en de honden een 🐾 Ze komt naar Nederland over een paar weken voor ze overwinterd in Spanje. Dan wil ze wel rust en niets hoeven😳 we zullen zien, maar ze is welkom!

Ik ga naar Fredericia haven, vaste land weer en slaap daar waar ik Wicky ontmoet heb. Wil het stadje op mijn gemak bekijken met Tyson samen en een pizza halen. Morgen doe ik boodschappen daar, voor ik terug rij naar huis. Besef dat het precies een week geleden is dat ik boodschappen heb gedaan. Heb nog 100 DK dus dat moet lukken.😎

Onderweg hoor ik een getik, denk dat het uiltje tegen het raam komt, raar eigenlijk want het hangt er altijd al, stoppen en weggehaald. Weer rijden en weer getik. Lang verhaal kort te maken 7 x gestopt, kasten leeg gehaald en opnieuw ingericht, fietshoes verwijderd, nummerplaat vast geplakt opnieuw, garage uit en ingeruimd noem het maar op en ik heb het gedaan en toch bleef het getik........rubber van het dakraam was los geschoten 😬😬😬😬😬😬

Eindelijk rust, trouwmuziek opgezet en verder gaan. Moe als ik aan kom maar heerlijk gewandeld en de pizza met Turksbrood was geweldig. Kan geen vlees meer zien even 😂😂 glas Rosé erbij en schrijven maar! En daarna slapen. Tyson is moe en wil niet meer uit. Zijn medicatie is op en weet dat ik nog een bus bij me heb maar kan deze niet vinden. Baal zo enorm daarvan. Kijk of ik in Duitsland het kan kopen want het is de Glucosamine.