Laatste dag en avond,

28 augustus 2018 - Jaderkreuzmoor, Duitsland

Ik ben moe maar kan niet meer slapen.

Bijna 4 weken elke maandag tot vrijdag gaat mijn weker om 07.00 uur.

Wil in een ritme blijven, vanmorgen wilde ik blijven liggen en verder slapen maar helaas ging dat niet meer.  Koffie gedronken en de camper schoongemaakt En daarna lang douchen, lekker warm en lang en de tranen maar weer laten gaan. Wandelen met Tyson, die is niet zo snel s’morgens en op mijn gemak de camper rijklaar gemaakt. Rond half 12 gaan rijden binnen door en alles op mijn gemak. Bij aankomst op mijn laatste camper plaats wordt ik vriendelijk ontvangen met een kop koffie. Er komt nog een camper aan met twee oudere mensen uit Nederland. Beide mensen lopen wat moeilijk maar zijn erg hartelijk. Samen koffie gedronken en daarna de camper slaap klaar gemaakt. Meneer komt me uitnodigen voor een borrel en samen drinken we een wijntje. Tyson is het zat en wil wandelen. Terug komend zijn mijn buren, ook Nederlands gearriveerd en ook daar wordt ik uitgenodigd voor een wijntje. Gezellige Friezen en we praten gauw 2 uurtjes weg. Achter ons staat een caravan en daar schijnen ze ook twee honden te hebben, geen aardige en dat blijkt al gauw. Tyson snapt er niets van en vlucht de camper in nadat we geprobeerd hebben om ze kennis te laten maken. Hij is erg ontdaan ervan en nu even goed chagrijnig😬

Ik ga pannenkoeken bakken en terwijl ik dit doe vraag ik me af wat me bezielt om dit te doen. Voor Feiko heb ik ze wat gebakken de laatste weken van zijn leven en hij vond het heerlijk. Ik bak er 5 waarvan ik er eentje weggooi, twee op eet en twee in de koelkast stop als lunch voor morgen.

Ik neem een sigaret en schrijf dit stuk. Voel me moe en eenzamer dan ooit😢. Zou het nog goed komen?

Morgen schrijf ik mijn laatste verslag en zal ik proberen te beschrijven wat deze reis me gebracht heeft de af gelopen 3,5 week.

Alle foto”s aanvullen en het proberen goed af te sluiten. Toen ik net aan de wandel was voor Tyson zijn laatste rondje vloog eer een kleine uil met ons mee. Drie rondjes om ons heen tollen en toen vertrok hij \zij weer. Prachtig en zo stil❤️

Voor nu een goede nachtrust en morgen hopen op een goede terug reis van 200 km.