Happy eiland

9 augustus 2018 - Hvide Sande, Denemarken

8 augustus 2018

Vanmorgen stond ik op met mega pijn aan de voeten en handen, even doorzetten en Tyson voelde het perfect aan. Huilend mezelf uit bed gehesen , waarom ga ik dan ook slenteren door een dorp. Ik weet ik moet door......maar soms ben ik zo klaar met die pijn😢 an de buiten kant ziet niemand het bijna, alleen die gene die me goed kennen weten het.

Na alle oefeningen en geduld kan ik me schoenen aan trekken om met Tyson te wandelen. Weer even langs de pruimenboom. Goed voor de darmen en dat is te merken. Eigenlijk moet ik er meer plukken maar doe het niet. Zie er veel arme mensen in mijn ogen die het harder nodig hebben dan ik.

Terug bij camper zijn Eric en Inge ook op zie ik. Samen aan de ontbijt tafel en onverwacht een stukje “liefde werk” opgepakt met Eric. Hoop dat ik niet te veel los heb gemaakt want hij heeft nog twee weken vakantie. Eric het gaat je goed man 💪🏽en ik weet zeker dat er twee daar boven naar ons zitten te kijken❤️

Rond 11.00 uur ben ik weg gereden om mijn reis te vervolgen, ik voel me goed en geniet van het landschap wat ik tegen kom. Mijn handen op het stuur hebben de zelfde houding die Feiko ook ook had. Ik voel me voor het eerst echt verbonden met hem zo en we vervolgen onze weg😍

Onder weg gestopt bij een leuk plaatsje en even door de winkelstraat gelopen met Tyson, gelijk even plasjes gedaan.

Aangekomen in Hivide Sande kreeg ik weer stress, koelkast ging niet aan op gas en de tranen liepen over mijn wangen. Een Duitse mevrouw kwam zeggen dat ik mijn lichten nog had aanstaan en sloeg haar armen om me heen toen ze zag dat ik huilde. Haar man schoot te hulp en zei dat ik echt 10 min moest wachten na het rijden om de koelkast op gas te zetten. Er kwam nog een Duitser erbij en die zei het zelfde. Eigenlijk wist ik dat wel want Helma had dat ook al gezegd en ja hoor na 10 min deed hij het gewoon. Zo blij als een klein kind heb ik hen bedankt in mijn zo goed mogelijk steenkolen Engels. Daarna de spullen gepakt en naar het strand gegaan met Tyson. Hij is helemaal over zijn angst heen met de golven en heeft heerlijk gespeeld met de bal en met de reddingsbrigade jongens. Hij heeft de hele tijd los gelopen en iedereen is gek met hem❤️

Rond zes uur terug naar de camper Tyson eten en ik rijst met paprika en witte vis gegeten.

Daarna thee met sigaartje en mijn ogen uitkijkend naar al die surfers met hun campers en gezelligheid met muziek. Wat een gemoedelijke sfeer hangt er hier. Voel me voor nu Happy voor zover dat gaat😬.

Rond 20.30 een mega regenbui en iedereen kruipt de camper in.

Daar zit ik weer alleen met een snurkende Tyson. Beetje jammer en het verdriet slaat weer toe. Sta niet aan de stroom dus maar kaarsjes aangedaan en ondertussen weten mijn parels van het leven hun weg weer te vinden.

1. Helma:
    9 augustus 2018
    Hivde sande is prachtig he
    Knuffel
  2. Julia:
    13 augustus 2018
    Fijn dat mensen zo behulpzaam zijn! Er zijn zoveel aardige mensen op deze wereld ondanks alle ellende! Hou je taai Meis!